Impressió de revistes i publicacions periòdiques a Ferpala
Pel que fa al disseny i la impressió de revistes, la nostra impremta ofereix la millor qualitat/preu del mercat. L’objectiu és promocionar els teus productes o serveis mitjançant la impressió de revistes amb caràcter puntual o periòdic, o bé mitjançant la impressió de catàlegs.
Característiques de la nostra impressió de revistes o catàlegs:
-Gran diversitat de formats: Din A4, Din A5, Din A6, 21 × 10 …
-Possibilitat d’impressió de revistes de fins a 80 pàgines en múltiples de 8
-Enquadernació mitjançant grapes de filferro de 2 o 4 unitats (segons necessitats), ja sigui en mode normal o en grapes omega, que són les que s’utilitzen per arxivar la revista o catàleg dins d’una carpeta d’anelles. També hi ha altres possibilitats d’enquadernació, la rústica ‘fresada’ i la rústica amb fil.
-Elecció de diferents papers per a la impressió de revistes o catàlegs, ja sigui en paper ‘mate’ o en paper brillant. En les dues opcions es compta amb paper de gran qualitat, estucat o cuixé, perquè la qualitat fotogràfica no es vegi compromesa.
-Diversitat d’elecció de gramatges de paper segons tirada.
-Elecció d’acabats plastificats en portades per garantir una protecció eficaç de l’interior i aportar una imatge de més qualitat.
Utilitats de la impressió de revistes
Les revistes són un poderós mitjà de comunicació per donar a conèixer les notícies sobre un tema en qüestió. Ofereixen una comoditat de lectura superior a la comunicació digital i les empreses les utilitzen, tant de manera interna com externa, per informar d’un tema concret o presentar als seus clients les seves ofertes de productes o serveis mitjançant la impressió de catàlegs comercials.
Són molts els sectors que utilitzen les revistes com a eina de comunicació: centres educatius, esportius, ajuntaments i institucions privades i tot tipus d’associacions, etc. L’exposició de la informació és sempre molt més àmplia, i a més, poden tenir caràcter setmanal, mensual o trimestral, oferint una continuïtat i per tant una possible fidelització de clients.